BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 17, 2011

Sakit Bahu

Dah lama aku sakit kat bahu sebelah kiri ni... Knp ek??? Abg suruh aku letak kapur+limau nipis. 3 malam aku buat, mcm2 yg jd kt aku. Mlm pertama aku mimpi ada 1 family (ayah,ibu& sorang baby). Ibu dan ayah tu tunjuk baby tu kt aku. Dia nk bg baby tu kt aku... Mlm ke2 family tu dtg lg... Si ibu beriya suruh aku amik baby tu... aku blurr... aku x cakap apa pun. si ayah mcm x kisah jer bila si ibu nk bg baby tu kt aku. mlm ke3, ada sorng pompuan nama "su" nk sakitkan aku... "su" pegang perut aku.. aku takut sgt... aku tejaga dan tgk jam kul 3.27pagi... pastu aku x leh tido... aku takut nk pejam mata semula...  apa yg aku pkirkan sekarang apa kena mengena mimpi ni ngn sakit aku? Siapa "su"? Knp "su" nk menyakiti aku? Siapa family tu? Apa kaitan "su" dan family tu? Dan knp aku bermimpi ini semua? Hingga saat ini (8.49 am 17/03/2011) bila aku bersendirian aku jadi takut. Aku rasa mcm "su" ada dimana saja aku berada. Ya Allah peliharalah diri hamba-MU ini dari anasir2 jahat. Aku mohon perlindungan dari-Mu...

0 comments: